View Full Version : [tech-house] Paul Vervoort - Reminiscence (Sandji Remix)
Jaaaaaa, de druk is nu wel zo hoog om mijn remix ook te posten... bij deze dus. Unmastered nog, wel effe gelimit.
http://soundcloud.com/sandji/paul-vervoort-reminiscence-sandji-remix/s-toxqz
Zo te horen heb je veel elementen van het origineel gebruikt, desalniettemin is het een coole remix. Chille beats en een mooie muzikale omlijsting waar de dansvloer rielekst met ogen dicht kan dansen of trippen op de shizzle die je hier hebt gedropped...
Thanks voor je comment :) Ik vind het origineel gewoon supertof dus dat wilde ik zoveel mogelijk in ere houden, aangevuld met een Sandji sausje. Paul en ik liggen qua smaak dicht bij elkaar, we werken niet voor niets ook samen.
Wordt een toffe release met alle versies van ons erop :}
Wauw San, deze had ik nog niet gehoord. Ik denk gelijk aan Kollektiv Turmstrasse. Die korte melodieuze marimba achtige geluidjes werken prima, en die strijkers zijn echt heerlijk zeg. (Waar heb je die mee gemaakt?) Fijne funky shakers, hat sen fingersnap/clap. Vooral een heel erg muzikale track dit :)
Ben enorm enthousiast nu met al die remixen, maar ik moet me echt beheersen en aan de slag gaan.. nog een weekje ;)