PDA

View Full Version : Vakantie-topic

fvtende
13-03-2011, 22:31
Denk dat een aantal mensen inmiddels al wel met de zomervakantie bezig zijn of het al wel hebben geboekt.

Doe je verhaal hier zou ik zeggen.

Om zelf even af te trappen. Ben met de vriendengroep nu in overleg wat we gaan doen. 2 uit de groep kunnen het niet redden om in de zomer zelf mee te gaan. Daarom gaan we eerst een leuk lang weekend met z'n allen (7 man) en daarna nog met de rest (5 man) een langere vakantie boeken in de zomer.

De langere vakantie zal hoogstwaarschijnlijk naar Oost-Europa gaan. Vorig jaar waren we naar Sopot (Polen), wat echt een 11 uit 10 krijgt als cijfer. Daarom willen we dus weer naar zoiets toe. Er was strand, activiteiten (karten, windsurfen), cultuur (Gdansk op 10km) en uitgaan. Mensen nog met tips? Momenteel zitten we vooral op Zadar (Kroatie) en de baltische staten.

Verder voor het weekend gaat het ons vooral om het leuk samen zijn. Biertje erbij, maar er moet ook wel iets te doen zijn in de buurt. Zelf gaat mijn voorkeur uit naar de Ardennen, maar alles is nog mogelijk. Ook hier zijn tips erg welkom.

Dus mensen, laat horen. Waar gaan jullie heen en wat kunnen jullie echt aanraden om eens te gaan doen?

Nemco
21-03-2011, 23:05
Mijn god wat een animo :D

Als je dan toch naar het oostblok wilt, waarom Praag niet eens een keer proberen? Toevallig een paar weken geleden een training gehad met een jongen die uit polen kwam, en die was er helemaal wild van. Warschau schijnt ook erg mooi te zijn trouwens.

dj double b
22-03-2011, 00:19
En krakau!

Hier worden de plannen langzaamaan gesmeed. Sowieso wordt het een week tango dansen op een kasteel in frankrijk en we zitten te denken over een weekje italie of scandinavië (+finland) d'rbij :)

En nog een paar veldslagen in nederland, belgie en engeland.

Heb er in ieder geval veel zin in!

Jervans
22-03-2011, 01:31
Ik ga zuipen op Mallorca.

bxrtheclub
02-06-2011, 00:39
Met de auto naar Spanje. Palafoll, niet ver van Malgrat. Leuk huisje gehuurd, heb er zin in!

Rubbereend
02-06-2011, 11:31
Ik moet 9 augustus m'n scriptie inleveren, dus behalve een paar dagen Melt en een weekendje Flipje Goes Exclusive geen vakantie voor mij dit jaar

Lengo
02-06-2011, 11:43
Ik ga 10 dagen duiken in Hurghada (Egypte).

Nemco
02-06-2011, 11:57
Ik ga heel saai doen dit jaar... geen grote vakantie. Ik ga wat tijd aan m'n studie besteden (studeer naast m'n werk) en ik wil m'n ogen laten laseren... komt eigenlijk wel mooi uit :)

Maar ik wil eigenlijk aan het einde van het jaar nog wel wat doen...

Mik
02-06-2011, 12:37
Ibizaaaaaaa! :D

dj double b
02-06-2011, 13:16
Ik ga weer dansen in frankrijk en misschien daarna nog langs de gentse feesten :)

elisel
02-06-2011, 16:53
Binnenkort weer 3 weken Mallorca, strand en fietsen in de bergen aldaar.

Rick Redding
07-07-2011, 22:31
Ik ga tien dagen naar Zakynthos in Griekenland, even lekker afschakelen en tussen de schildpadden duiken. (y)

Met een bootje naar:
http://www.vkblog.nl/static/pub/mm/tempest/39529/Image/Zakynthos2.jpg

Zwemmen in:
http://www.greeka.com/ionian/zakynthos/zakynthos-greece/zakynthos.jpg

Ontzettend veel zin in!

dellape
07-07-2011, 23:32
Leuke bestemmingen allemaal!

Ik ga in augustus 3 weken naar de USA!! :) Oud schoolgenoten opzoeken die hier voor een half jaar kwamen te studeren. Super veel zin in.

T-Star
08-07-2011, 19:50
Ik zit in een villa aan het como meer voor 2 weken eind juli/begin augustus. Handig als familie daar woont. :)

Fatalfelix
08-07-2011, 20:50
Het Comomeer is relaxt :)

T-Star
08-07-2011, 20:59
Ja? Volgens mij regent het er wel vaak, daarom is het ook zo groen daar.

Dietke
13-08-2011, 11:20
Ik ben deze zomer naar Berlijn geweest met mijn vriend. Hi wilde er al erg lang heen.

Maar ook echt een leuke stad!

Jansoe
24-08-2011, 16:55
Nou zo te zien heeft iedereen hier zijn of haar vakantie al wel zowat gehad.

Ik moet nog :D

9 november vlieg ik voor 17 dagen naar Curacao. We hebben daar met een aantal vrienden een klein rothuisje gehuurd (ahum :D) met alles er op en er aan.

Heb er wel zin in personnally (H)

Rickson
25-08-2011, 14:52
Ik ben ook nog niet geweest (zou ook eigenlijk niet gaan). Maar omdat we vorig jaar ook al niet geweest zijn willen we eigenlijk in september 1,5 - 2 weken toch nog even lekker goedkoop in zo'n all-in resort in turkije/egypte/tunesie ofzo even lekker bij komen. Probleem nu is alleen dat het niet echt goed met m'n oma gaat en ik het zonde vind om als ik eindelijk op vakantie ben terug te moeten komen.