PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van een goeie ID-contest?

fvtende
12-07-2011, 14:18
De titel zegt het al.

Wat vinden jullie ervan om een terugkerende ID-contest te maken?

Ik wil deze wel opzetten als er een beetje voldoende animo voor is. Het lijkt me dan dat de winnaar binnen enkele weken weer een nieuwe contest start.

Uncle
12-07-2011, 16:17
Leuk! Dit vond ik altijd wel een van de leukere contests van het oude CC. Heb ook wel paar keer meegedaan. Ik vind de optie 'ja, ik zou altijd mee doen' iets te bindend, maar ik zou zeker naar de tracks luisteren, en als ik er paar weet zou ik mij ook wel als kandidaat aanmelden. Nice!

Btw, ik heb ook nog eens een mapje op mijn pc gezet met daarin tracks waarvan ik het leuk zou vinden om ze ooit eens in een contest te zetten :)

fvtende
12-07-2011, 16:22
Haha, dan moet je zorgen dat je wint. Dan kun je dat mapje gebruiken. ;)

Uncle
12-07-2011, 16:28
joh! :)

Ik zat er trouwens wel aan te denken toen ik dat in je OP las. Ik vind het wel een 'prijs' voor de winnaar dat hij de volgende contest neer mag zetten, maar zorgt dat systeem er misschien niet voor dat het wel eens lang duurt voordat er weer een nieuwe contest online staat? Iemand met veel muziek kennis hoeft niet een goede organisator van een contest te zijn. (en het nadeel is wel eens dat je erg lang in één stijl kan blijven hangen, omdat de winnaar niet voor niets zoveel platen uit de vorige contest wist te raden)

fvtende
12-07-2011, 17:28
Zit wat in.

Maar het is denk ik lastig om op een andere manier het effectief terug te laten keren. Misschien kan worden afgesproken dat de winnaar dan ook de organisatie uit handen mag geven aan iemand anders.

Uncle
12-07-2011, 17:35
Ja, dat is ook een optie.
Ik zal kijken of ik het mapje nog ergens op een oude HD kan vinden. Dan heb ik die iig paraat, mocht de volgende contest na paar weken niet van de grond komen :) Maar ik vind het ook wel leuker om mee te doen dan te organiseren denk ik hoor :D

The Green Link
13-07-2011, 21:52
Waarom niet gewoon beginnen met zo'n contest?

Uncle
13-07-2011, 21:57
Omdat het zonde zou zijn als fvtende 20 samples gaat knippen, dit allemaal zonder ID-tag in een map gaat zetten, ze daarna online zet, en alleen Uncle dan mee gaat doen. Dan kunnen we het net zo goed bij hem of mij thuis gaan spelen :P Daarom :)

fvtende
13-07-2011, 23:13
Ik denk dat er opzich animo genoeg is zo te zien.

Wie weet knutsel ik zelfs vanavond nog wel wat in elkaar. In elk geval staat er voor zaterdag een ID-contest (T&P) online.

Uncle
13-07-2011, 23:19
T&P?

The Green Link
13-07-2011, 23:28
Ik denk dat dat voor Trance & Progressive staat. Krijg ik nu een bonuspunt voor de eerste contest? :p

fvtende
13-07-2011, 23:51
T&P staat voor Trance & Progressive idd, maar geen bonuspunt.

Uncle
14-07-2011, 00:14
Wil je contests in verschillende genres gaan houden? Want in T&P kan ik niet echt mee ben ik bang, tenzij je meer naar de jaren 2000 gaat?
Nouja, gooi deze er idd eerst maar uit, dan ga ik luisteren en kijk ik daarna wel weer verder :)

fvtende
14-07-2011, 00:16
Je kan ook zelf een ID-contest opzetten natuurlijk. ;)

Uncle
14-07-2011, 00:28
ja, daar dacht ik ook aan, maar eerst deze maar even afwachten! (Y)