View Full Version : [Europa League] Waar is het feestje, hier is het feestje! :)
Miss Terious
15-07-2011, 23:38
Tauras 2-3 Den Haag
Referee: Damir Batinić (CRO) – Wat een homo, dat moge toch wel duidelijk zijn :|
Maar... hoe dan ook gewonnen!!!
Nog meer Europa League volger hier?
Heb gedeeltes van de wedstrijd gezien. Volgens mij ging ik bij 0-0 weg en hadden ze al behoorlijk lang gespeeld. Ik was in ieder geval goed verbaasd dat het nog 2-3 is geworden!
Miss Terious
15-07-2011, 23:50
Ja ook echt in de laatste minuut, hehehe. Was wel weer ff billen knijpen. Maar ben toch wel een klein beetje trots.
Na het plunderen bij ADO had/heb ik er nog maar weinig vertrouwen in.Al viel het uiteindelijk gelukkig nog wel een beetje mee. We zullen zien wat dit seizoen brengt.
mad-pittbull
16-07-2011, 07:41
Nou Miss..komop: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1......
Zo die 2-0 was wel heel mooi zeg!
Goeie aankoop van ADO lijkt me.
mad-pittbull
22-07-2011, 07:36
Japie Japie Japie!
We zullen zien wat dit seizoen brengt.
:'(
3-0 is een flinke uitslag, en het wordt moeilijk, maar ze zijn niet kansloos..
3-0 is een flinke uitslag, en het wordt moeilijk, maar ze zijn niet kansloos..
Nou, 1-0 met nog maar 10 min. te gaan.
Jammer...
Nu PSV - Ried, eerste wedstrijd was 0-0 dus dit moet PSV gewoon klaren..
Vanavond AZ - Aalesunds waarbij ze een 1-2 achterstand moeten goedmaken.
Iemand die een fatsoenlijke stream incl NL commentaar heeft? Heb er voorlopig alleen 1 met arabisch commentaar kunnen vinden en die lagged ook nog als de neten!
http://www.firstrowsports.eu/webmaster/Live-Football-Stream/80250/1/watch-psv-vs-ried.html
Deze is zonder commentaar. Maar wel matige kwaliteit.
Die is wel erg slecht ja..
Inmiddels al 3-0
Tweede goal zag ik toevallig toen ik even snel de stream checkte...was heel knap ingeschoten door Lens vanuit een onmogelijke hoek.
Hehe ik hoor ze hier door de open deur gillen.
4-0 ook weer een fraaie hoor..
Heb uiteindelijk helemaal niks gezien..
In combi met intro donderdag gaat dat een flink feestje in de stad worden
Heb niet echt veel gezien de afgelopen weken, maar van wát ik gezien heb... Mertens is nu al een fantastische aankoop.. daar gaan we nog heel veel van zien!
Nou AZ staat al met 2-0 voor en staat nu dus aan de goede kant van de score!
Opvallend dat Rosenborg en Sprtak Moskou al in deze voorronde zijn uitgeschakeld.
Mn Spartak is opvallend, maar gunstig voor NL al staat NL een straatlengte achter op Rusland.
Vorig jaar nog kwartfinale Uefacup.. en daarin verloren van uiteindelijk winnaar Porto.
Nou AZ knalt de 3-0 binnen en is nu ook wel zeker!
mad-pittbull
25-08-2011, 22:00
Lekker bezig die Hunter!
En een rode kaart dus nog 30 minuten met een man meer.. benieuwd waar dit gaat eindigen!
Na een vrijetrap van Aalesund maakt AZ uit een mooie counter de 5-0..
Huntelaar gaat dit seizoen ook als een wilde tekeer. Zou me niet verbazen als topscorer is in Europa tot nu toe. 2 hattricks als de transferperiode zelfs nog loopt.
topresultaten voor AZ en PSV, nu hopen dat ze samen met Twente gunstig loten
Ongeacht in welke poule ze komen, acht ik de kans groot dat ze alle drie de eerste ronde wel overleven.
Nou dat moet wel lukken zou je zo zeggen. Maar dat is logisch als je alle drie als hoofd van het groep bent.
Er liggen genoeg kansen om door te gaan, maar ik vind het geen zekerheidjes..
FC Twente
Fulham
Odense
Wisla Krakow
PSV
Hapoel Tel Aviv
Rapid Boekarest
Legia Warschau
AZ
Metalist Kharkiv
Austria Wien
Malmö
Linchen Gold
27-08-2011, 22:39
Metalist Kharkiv
Wat een aparte naam voor een voetbalclub zeg. :D
Dat denken ze daar waarschijnlijk ook over jouw voor- en achternaam..
Best een prima avondje voor de nederlandse clubs.
Had vooral niet verwacht dat Twente zou winnen in Engeland.
EDIT: Wat een heerlijk interview weer met Verbeek.
mad-pittbull
16-09-2011, 07:38
Twente heeft ook niet gewonnen ;)
Maar idd goed avondje.
typotje. Had niet verwacht dat ze punten zouden meenemen naar huis. :D
Goede Nederlandse avond wederom! :)
mad-pittbull
30-09-2011, 07:37
Nou die Mertens kan dus ook nog eens mooie schwalbes maken.
Hij viel idd overdreven, maar hij werd wel degelijk geraakt.. Moeten we het ajax blik met aanstellers eens even opentrekken?
Lichte kick :)
Wat denkt men hier over de lotingen voor na de winterstop? Nederland heeft het voor de winterstop heel goed gedaan in Europa en we zijn redelijk wat punten ingelopen op Oekraine en Rusland (die volgend seizoen en het seizoen erop ook veeeeeeeeeel meer punten gaan verliezen dan Nederland), dus hopelijk dat meerdere teams nog een of 2 rondjes mee kunnen doen.
AZ is momenteel uit vorm, hopelijk kunnen ze dat tegen Anderlecht achter zich laten.
Twente en PSV hebben lastige tegenstanders, maar dat moet op zich wel te doen zijn voor hen.
Ajax heeft natuurlijk een fantastische club geloot. Hopelijk voor de puntjes dat Ferguson ook echt met een B team op de proppen komt...
Op zich zal de vorm van deze periode niet veel van invloed zijn. Het is pas over 2 maanden hč! Ajax zie ik alleen doorgaan als Man Utd. er heel erg hard met de pet naar gooit. Daarnaast moet Ajax 2 superdagen hebben en ook nog eens minder geblesseerden dan nu. PSV en Twente geef ik goede kans om door te gaan. En AZ heeft ook wel mogelijkheden met deze tegenstander. 2 ploegen door moet goed haalbaar zijn.
Twente en PSV acht ik toch wel in staat een goed resultaat neer te zetten, al zullen ze wel het koppie er bij moeten houden want dit zijn wel tegenstanders die zullen profiteren als je er met de pet naar gooit. AZ en Anderlecht vind ik redelijk aan elkaar gewaagd, ik had al zo'n vermoeden dat AZ na die goede flow toch wel een dikke inzinking zou krijgen, en gezien de prestaties van de laatste paar weken is het de vraag hoe ze zich kunnen herstellen. Van Ajax verwacht ik maximaal 1 puntje in eigen huis, maar ik denk dat ze 2 wedstrijden weggetikt gaan worden.
Mochten ze overigens doorgaan dan kunnen we in de volgende ronde waarschijnlijk wel wat mooie affiches verwachten. Twente - Schalke 04, PSV - Valencia en AZ - Undinese.
Hier de volledige loting trouwens:
1/16 Finales
Sporting Braga - Besiktas
Lokomotiv Moskou - Athletic Bilbao
Rubin Kazan - Olympiakos Piraeus
Ajax - Manchester United
Red Bull Salzburg - Metallist Charkov
AZ - Anderlecht
Lazio - Atlético Madrid
Viktoria Plzen - FC Schalke 04
Legia Warschau - Sporting CP
FC Porto - Manchester City
Stoke City - Valencia CF
Steaua Boekarest - FC Twente
Wisla Kraków - Standard
Udinese - PAOK Saloniki
Trabzonspor - PSV
Hannover 96 - Club Brugge
1/8 Finales
Red Bull Salzburg / Metalist Charkov - Rubin Kazan / Olympiakos Piraeus
Legia Warschau / Sporting Portugal - FC Porto / Manchester City FC
Steaua Boekarest / FC Twente - Viktoria Pilsen / FC Schalke 04
Wisła Kraków / Standard Luik - Hannover 96 / Club Brugge
Stoke City FC / Valencia CF - Trabzonspor / PSV
AZ / RSC Anderlecht - Udinese Calcio / PAOK Saloniki
SS Lazio / Atlético Madrid - SC Braga / Beşiktaş JK
AFC Ajax / Manchester United FC - Lokomotiv Moskou / Athletic Bilbao
mad-pittbull
22-12-2011, 20:32
Ik heb een hekel aan City, maar het zou leuk zijn als ze 2 Portugeze clubs uitschakelen.
Jammer voor FCT dat ze tegen tegenstanders moeten waar ze in de afgelopen jaren al tegen hebben gespeeld. Steaua moeten ze kunnen hebben en tegen Schalke maken ze ook wel een goede kans. Al moeten ze wel stukken beter de winterstop uitkomen, zoals ze nu spelen kunnen ze van elke tegenstander verliezen. Hun spel is veels te rommelig en ze missen zowel op het middenveld een leider en achterin stabiele backs. Tiendali mag van mij het gehele seizoen aan de kant worden gehouden, dan zie ik liever Bengtson (oid) op die positie. Wie iemand btw hoe het staat met Nicky Kuiper?
mad-pittbull
15-02-2012, 22:02
Morgen naar het stadion, maar ben bang voor een pak slaag.
Zie eerder Ajax nog stunten ook, zou niet weten waarom Ajax bijv. minder is als een Fc Basel...