-
Europa-League 2010/2011
Het de knock-out fase is inmiddels vrijwel afgelopen, vanavond de laatste wedstrijden. PSV speelt nog thuis tegen FC Metalist Kharkiv. Ze zijn al door naar de knock-out ronde, en zullen vanavond bij een gelijkspel of winst zelfs groepswinnaar zijn.
Vanavond maar even een overzichtje van de poule eindstanden.
Az en Utrecht zijn uitgeschakeld.
-
Wat een matige wedstrijd was Liverpool - Utrecht zeg... Europa onwaardig
-
Ah zie trouwens dat ie verkeerd staat.. nog even wennen aan die nieuwe indeling! (Gaming en Sport zijn apart nu...)
-
Saaie wedstrijd tot nu toe zeg..
-
Het lijkt wel een herhaling van gister; hier en daar een speldenprikje, maar over het algemeen een schijt wedstrijd!
-
CC Sponsor
Zo dan, 3 uur voetbal en geen goal zien ^^
-
heb het idee een hoop clubs het wel goed vonden deze week..
-
Wat was PSV onmeunig saaaaaai. Verschrikkelijk
-
Volgende ronde:
Anderlecht - Ajax
Rubin Kazan - Twente
Lille - PSV
Pittige loting voor Twente en PSV, Ajax kan revanche nemen voor de thuisnederlaag van vorig jaar
-
CC Sponsor
Mwja, zie Psv ook nog wel doorgaan eigenlijk, Lille is zo wisselvallig als de pest. Kazan lijkt me idd zwaar moeilijk.
-
Best stil hier!
Alle drie door, en zeker mogelijkheden om nog een ronde te overleven
-
Verhoeven op doel
-
haha wat een enorme balg zeg
-
Is er na de achste finale een nieuwe loting trouwens?
De volgende ronde Diname Kiev - Man City, aardig potje.
-
had na het spel van afgelopen weken niet verwacht dat psv zo overtuigend de volgende ronde zou veiligstellen.
-
Alledrie door
-
We zijn Turkije weer voorbij wat betreft 2012-2013 en ze hebben geen teams meer in de Europese competities. Super tof.
Zat trouwens bij PSV-Lille in het stadion. Heb het super naar mijn zin gehad. We zaten precies waar alle doelpunten werden gescoord. Wat zou het ontzettend stoer zijn als ze de volgende ronde weer allemaal overleven
-
De traditionele turkse clubs doen het in hun eigen competitie ook dramatisch..
-
PSV gaat het nog moeilijk krijgen in Glasgow. Met zo'n spits in je voorhoede ga je tegen niemand meer een doelpunt maken, strik erom en per direct terug schoppen naar Duitsland. Wat een ongelooflijke prutser.
-
Ik begrijp dat de keuze voorin aardig is uitgedunt dit seizoen, maar zo slecht als die Berg speelt al het hele seizoen is echt te erg voor woorden! Wat gali zegt... terug schoppen naar Duitsland (of Zweden). Moet trouwens zeggen dat ik Rangers ook bedroevend vind, vraag me af hoe die gasten met zulk dramatisch en laf voetbal zo ver hebben kunnen komen
-
Mooie opsteker voor Twente ondanks dat Zenit veel sterker was.
-
Mooie opsteker voor Spartak ondanks dat Ajax veel sterker was.
-
-
Onnodige nederlaag voor Ajax, maar ja ... als je niet scoort kan je ook niet winnen. Dat wordt nog een lastige return, ook voor PSV.
Ik vind 3-0 best een verrassende uitslag voor Twente, mooi gedaan.
-
Zware opgave voor de Nederlandse clubs: Benfica - PSV & Villareal - Fc Twente.