Wat tracks uit de set:
Guy J - Lamur (Henry Saiz Remix)
Chymera - Pump
Carl Craig - at les ( christian smith tronic treatment remix)
Kill 100 (Carl Craig remix)
Gui Boratto & Anderson Noise - Triads (Andre Sobota remix)
Mark August - Warm
Christian Smith - Friendly Skies
Sunseekers - Morning Sun
Jake Island - What if you wanted more (grum remix)
Gui Boratto - Notations
The Field - Over the ice
Ik zit m gewoon net te luisteren. Toeval.... heerlijke sets, doet me ergens herinneren aan de oude 100% Isis setjes van rond 2003.
18 februari staat de beste man weer in de Trouw voor een 7 uurs set!! Ben er zeker bij!
Ik heb deze set al vaak gedraaid de afgelopen week. Binnenkort draait hij ook op Vrij op Vrijdag (28-1), in de busterminal onder het Museumplein, ben benieuwd hoe dat is. Trouw wil ik denk ik ook wel heen.
Die 7 uur set in de Trouw lijkt me echt massive, alleen balen dat dat net in de wintersport is . Maar goed, in November had hij ook zo'n set gedaan dus ik verwacht dat er nog meer komen (en anders is er nog de Outland Reunion) . Gaan jullie trouwens altijd alleen naar die feestjes, of hebben jullie een groep die dergelijke muziek ook erg vet vind ?
Dimitri heeft toch een soort van residency met die allnighters in Trouw?
@ ff ik ga meestal met mijn vriend en dan zien we wel wie er aanhaakt. Meestal zijn we met 4 tot 8 man. Niet dat we nog erg actief zijn met feestjes afstruinen, we pikken er af en toe eentje mee.
gisteren bij vrij op vrijdag geweest, was erg tof, Lily Road aka Suzanne de Jong draaide erg lekker als opwarmer voor Dimitri, die geweldig draaide, beetje zoals deze set, paar ouwe knallers ertussen. Vvk voor die allnighter is al uitverkocht, dus als we daar nog heen willen dan moeten we vroeg voor de deur gaan staan.