+ Reply to Thread
Page 1 of 15 1 2 3 11 ... LastLast
Results 1 to 25 of 375

Thread: Hip hot mode topic

Hip hot mode topic

Jaja, de zomer komt er weer aan en de eerste folders met zomercollecties verschijnen al op de deurmat. In dit topic kun je je favoriete shirts, jeans, accessoires en looks posten.

Zal dan maar gelijk aftrappen. Ben zelf een enorme Hugo Boss fan. Niet zozeer van het merk eigenlijk, maar wel van hun looks. Op de één of andere manier hebben ze altijd precies die type kledingstukken waar ik naar op zoek ben. Dat houdt dan voornamelijk in: classy casual, elegant (slim fit line) en vrije tijds. Ben vroeger best wel een kakker geweest moet ik toegeven. De laatste jaren was dit eigenlijk wat weggeëbd, maar toch voel ik het langzaam weer opkomen. Bij het zien van onderstaande foto ging m'n hartje dan ook weer sneller kloppen (en m'n creditcard gloeien ), alhoewel ik er wel andere schoenen onder had gedragen (bruine/okerkleurige suede mocassins).

Kan me goed voorstellen dat mensen dit vreselijk vinden trouwens, maar ik heb er lak aan. Net zoals bond .
    Last edited by Fatalfelix; 06-04-2011 at 21:37.
    We Can't Get Enough

Dit topic is er al, in het lifestyle gedeelte.

Anyway,
    niet zo mijn ding dit.
    The truth is overrated.

Ik begin dat soort schoenen steeds meer te waarderen. Oude Cubaanse mannen-stappers.

Vind ze zelf ook erg tof. Ook dit soort bruine bijvoorbeeld:

Daarnaast heb je ze ook nog met zo'n grote gesp eroverheen. Dat staat ook wel tof. Maar goed, had niet gezien dat het topic al bestond, dus bij deze mag hij worden samengevoegd bij die andere.
    We Can't Get Enough

Dat vind ik minder. Doe me dan toch echt maar gewoon de witte.

die loafers zijn echt verschrikkelijk. rest van die kleding hierboven is wel vet, maar dan alleen als je het draagt op een jacht van minimaal een miljoen, lurkend aan een cubaanse sigaar en omringd door blonde speeltjes.

So true . Of zo'n Riva

of voor de big daddy's

Last edited by Fatalfelix; 07-04-2011 at 12:14.
    We Can't Get Enough

Die hele look is misschien een beetje teveel van het goede, maar Boss heeft inderdaad wel leuke spulletjes... ik moet sowieso weer eens een keer flink gaan shoppen want ik wil nog een paar broeken hebben en wat polo's voor in de zomer.
    Gewoon vet goed |

Het totaalplaatje is wel ok. Maar als ik alles los bekijk is het 't net niet. Behalve de das, die is erg stijlvol, die wil ik wel hebben!

Quote Originally Posted by Uncle View Post
    Het totaalplaatje is wel ok. Maar als ik alles los bekijk is het 't net niet. Behalve de das, die is erg stijlvol, die wil ik wel hebben!
    Het gaat ook om het totaalplaatje toch?
    Gewoon vet goed |

Haha, jawel. Maar als ik naar elk los item kijk, dan denk ik 'hmmm, het is het net niet', of 'niet heel erg bijzonder'. Bijv de broek en het jasje zijn wel ok, maar is niet super bijzonder/vernieuwend. En de tas vind ik eigenlijk echt lelijk, maar past wel bij het totaalplaatje. Vandaar

je kunt alle losse kledingstukken trouwens ook voor veel en veel goedkoper krijgen en vaak zijn ze dan nog net iets hipper ook als je ze bij de juiste zaken koopt. bijv. zo'n boss blouse kost al snel 100 e maar de goedkopere blouses doen vaak zeker niet onder voor kwaliteit..
    tis meer perceptie van kwaliteit en een merkje dr op wat et em doet.

Heb je wel gelijk in (betreft jasje/broek), al heb ik er zelf wel moeite mee om mooie getailleerde overhemden te vinden onder 100,- euro. Kom meestal al snel uit bij iets van Boss, Ben Barton of Circle of Gentlemen e.d, waarbij die laatste toch ook erg veel kwaliteit biedt (mooie stoffen).
    We Can't Get Enough

Quote Originally Posted by stefannn View Post
    tis meer perceptie van kwaliteit en een merkje dr op wat et em doet.
    Dat is iets waar ik ook heel huiverig voor ben. Ik zal ook nooit perse iets kopen omdat er een merkje op staat, dat interesseert me helemaal niet eigenlijk. Ik trek me ook absoluut geen reet aan van wat er "in de mode" is... maar ik ben wel heel kritisch als het om kwaliteit gaat. Toch kom ik dan vaak automatisch weer bij de iets duurdere merken omdat die iets beter aansluiten bij m'n smaak en waar ik op let als het om afwerking e.d. gaat.

Vooral wat Felix over overhemden schrijft is heel herkenbaar... qua pasvorm en stof/design heb ik een beetje hetzelfde probleem. Laatst heb ik bijvoorbeeld een overhemd van Profuomo gekocht wat perfect zit, alleen na 1 keer strijken (ik ga echt niet elke keer alles naar de stomerij brengen) zitten er al van die kreukels in de kraag die je er niet meer uitkrijgt zonder ze te persen... Pissiger kun je mij niet krijgen. Dan betaal ik liever 100 euro voor een overhemd van Boss wat na vijf jaar nog steeds dezelfde vorm heeft en tijdloos is.
    Gewoon vet goed |

Profuomo shirts zijn ook 100 euro toch? Tja, je moet soms ook geluk hebben. Ik heb een h&m shirt hangen die echt een mooie pasvorm heeft, en waarvan de stof ook goed blijft. Maar je hoort mij zeker niet zeggen dat dit bij alle h&m shirts zo is.

Een goede kwaliteit van de stof vind ik erg belangrijk. Dat bepaalt ook in grote mate de pasvorm/hoe een kledingstuk valt.

ik heb een maand geleden nog een blouse bij de h&m gekocht die eigenlijk gewoon perfect zit.
    weet nog niet hoe het met de kwaliteit zit omdat ik sowieso bijna nooit nette bloesjes draag,
    maar zo nu en dan zit er zelfs bij h&m wel echt kwaliteit bij en het is echt onzin dat je daar minimaal 100 e voor moet betalen.
    gewoon beter zoeken..

Nou, ik vind zelf wel dat als je iets meer uitgeeft aan je kleren, dat het dan veel langer goed blijft.
    Ik heb witte shirtjes van de H&M (7e) in een paar weken versleten, maar de shirts die ik nu heb van G-Star (30e) gaan al zeker 3 jaar mee.
    100en euro's uitgeven is niet perse nodig, maar als je H&M shit koopt betaal je er uiteindelijk voor..
    The truth is overrated.

Quote Originally Posted by Fatalfelix View Post
    Heb je wel gelijk in (betreft jasje/broek), al heb ik er zelf wel moeite mee om mooie getailleerde overhemden te vinden onder 100,- euro. Kom meestal al snel uit bij iets van Boss, Ben Barton of Circle of Gentlemen e.d, waarbij die laatste toch ook erg veel kwaliteit biedt (mooie stoffen).
    Voor onder de 100 euro kan je een maatshirt krijgen. Hier in NL gemaakt met Italiaanse stoffen.

Met pasen nog twee paar jeans gekocht, eentje in een soort van lichtgrijs en een lichtblauw... Nu nog ff een witte en iets chino-achtigs en ik ben helemaal klaar voor de zomer.
    Gewoon vet goed |

Lichtgrijs vind ik ook wel tof, lichtblauw staat mij echt HELEMAAL niet,
    dus ik denk dat ik t ook deze zomer ook gewoon bij donker hou (qua spijkerbroeken).

Ik heb trouwens een awesome nieuwe armband:
    The truth is overrated.

kreeg je die bij een combipakketje zonnebank en sportschool?

Nou nou nou
    Gewoon vet goed |

Nee ik kreeg hem van mijn oma die kanker heeft gehad en me iets wou geven wat lang meegaat zodat ik een makkelijk te dragen aandenken voor dr heb aangezien ze geen jaren meer heeft.
    The truth is overrated.

Ik weet eigenlijk niet of ik je moet geloven

Als je het niet zo dramatisch leest is het waar.
    The truth is overrated.

+ Reply to Thread
Page 1 of 15 1 2 3 11 ... LastLast