Jaja, de zomer komt er weer aan en de eerste folders met zomercollecties verschijnen al op de deurmat. In dit topic kun je je favoriete shirts, jeans, accessoires en looks posten.
Zal dan maar gelijk aftrappen. Ben zelf een enorme Hugo Boss fan. Niet zozeer van het merk eigenlijk, maar wel van hun looks. Op de één of andere manier hebben ze altijd precies die type kledingstukken waar ik naar op zoek ben. Dat houdt dan voornamelijk in: classy casual, elegant (slim fit line) en vrije tijds. Ben vroeger best wel een kakker geweest moet ik toegeven. De laatste jaren was dit eigenlijk wat weggeëbd, maar toch voel ik het langzaam weer opkomen. Bij het zien van onderstaande foto ging m'n hartje dan ook weer sneller kloppen (en m'n creditcard gloeien), alhoewel ik er wel andere schoenen onder had gedragen (bruine/okerkleurige suede mocassins).
Kan me goed voorstellen dat mensen dit vreselijk vinden trouwens, maar ik heb er lak aan. Net zoals bond.

), alhoewel ik er wel andere schoenen onder had gedragen (bruine/okerkleurige suede mocassins). 
.
Reply With Quote
. Of zo'n Riva