De synth wordt een beetje langdradig. Pianobreak is wel lekker, hadden ze eerder erin moeten doen. Helaas wel een kort stukje waarnaar het weer in hetzelfde terugvalt.
Classic houseplaatje:
De synth wordt een beetje langdradig. Pianobreak is wel lekker, hadden ze eerder erin moeten doen. Helaas wel een kort stukje waarnaar het weer in hetzelfde terugvalt.
Classic houseplaatje:
melodische house en trance op mijn soundcloud
Lekker zomerse track met veel energie. Ik hou alleen nooit zo van die typische house-vocals.
Heerlijke muziek. Een fris klinkend ambientplaatje dat lekker toegankelijk blijft. Cafe del mar muziek maar met eigen identiteit.
Oldskool feeling aan het begin van dat plaatje. Jup nu met die breakbeat weet ik het zeker. Die zang komt me ergens bekend voor. Misschien heb ik hem vaker gehoord. Lekker opzwepend melodietje, zal ongetwijfeld een hit in de jaren 90 geweest zijn.
's Nachts ben ik iemand anders.
Lekker introotje, ik verwacht ergens wel nog wat keiharde beats. Ah, daar zijn ze dan. Wat een wazige combinatie van stijlen. De gebroken, glitchy beats vind ik vet, de 4x4-delen zijn vooral lomp.
Haha, vanaf het moment dat dat meisje begon te praten had ik echt even een WTF-momentje. Ergens rond een minuut of twee begint 'ie qua melodie iets interessanter te worden voor me, iets voller. Best leuk plaatje
Gewoon vet goed |
Een van de weinige aardige nummers van het album Allright on top van Luke Slater. De rest is slappe derrie op die andere single na.
Ik ben niet echt een liefhebber van dit soort oldschool analoog spul. De opbouw klinkt ook vrij random allemaal, zonder echt hoogtepunt of überhaupt een of andere spanningsboog (die wel wordt gesuggereerd door de titel). Maar ik neem aan dat hier nog wel een langere versie van bestaat.
Wel aardig. Goede beats. Alleen die melodie daar kan ik niet zoveel mee. Dat is echt mijn ding niet.