Wat gaan we doen?
Bierzuipen en rondslenteren in Arnhem.
's Nachts ben ik iemand anders.
Bierzuipen en rondslenteren in een of andere stad.
En overdag over de vrijmarkt struinen in de hoop ergens iets lucratiefs/interessants aan te treffen!
The truth is overrated.
Ik zit op een bungalowpark in Brabant. Geen zin in die drukte...
Koninginnenacht ga ik naar Ferry Corsten in de Panama. Wat ik dan op koninginnedag ga doen hangt van m'n status af op die dag.
Er is overal wel wat te doen. M'n tante is ook jarig en daar is het ook altijd wel gezellig en is gewoon lekker dichtbij. Veel opties nog in elk geval.
You DJ so bad, your 'beatmatching' sounds like an epileptic drummer convention.
Nice Sem. En wat wordt de After?
Ik vind het trouwens echt nep dat de Nach in DH een andere naam heeft. Kon het eerst niet vinden. Wat een gedoe joh, haags hoort gewoon nach te heten en kutorganisaties horen dat niet te claimen.
Is het dit jaar ook weer helemaal binnen? Ik vond die parade in het blauw aan het eind van de avond er altijd wel bij horen. Mooie praalwagens met allemaal een nummer op het dak. Voelde altijd als een soort carnaval van het noorden
After weet ik nog niet, weet natuurlijk niet wat ik tegen kom. Maar moet de volgende ochtend gewoon weer fris op het werk verschijnen. Dus denk dat ik vooral overdag ga pieken.
Wat ga jij eigenlijk doen? Of ben je alleen maar aan het inventariseren?
Hahaha ik denk die Sem zit aan de pillen op nach die ziet rare dingen, maar nu snap ik je
Volgens mij dit jaar weer gewoon buiten. Als Ajax kampioen wordt blijf ik wel sowieso in mokum.
Ik sowieso a'dam en heb geen kaartje dus zie het wel. Vrienden van me geven buiten ergens een feestje iig daar kan ik altijd heen.
Ik heb een angstaanjagend gebrek aan ideeën. Ben al wel uitgenodigd voor een vaag feest in Hal 16 te Utrecht: http://www.hal16.nl/
Wasda voor toko? Iemand bekend mee?
Hal 16 is een cafe in een oud pand (zat volgens mij ooit de pabo in ofso) waar nu zo'n 400 studenten wonen. Ben er vorige week eventjes geweest en het was opzich wel gezellig. Wel veel jonge studenten die nog helemaal hip en pip willen zijn
De koninginnenach gevierd, zoals eerder gemeld, in de Panama met livesets van Ferry Corsten en Solarstone. Daarvoor draaide nog ene Gabriel Chamora, wat een talent zou moeten zijn, ik denk alleen niet talent als DJ. Verder was het muzikaal echt super, maar wat een volk daar zeg. Ik heb dat altijd als ik in A'dam ben, teveel mensen die komen om gezien te worden ipv gewoon een leuke avond te hebben met vette muziek. Samengevat, zelf wel vermaakt met goeie muziek maar wel ge-ergerd aan anderen.
Na wat slaap vandaag naar Leiden gereden om daar gezellig te luisteren naar Ryan Marciano & Sunnery James (leuker dan verwacht), Jochen Miller (strakke set) en Armin van Buuren (bekende nummers, maar ging flink los). Ik vond de sfeer echt bijzonder goed in Leiden, het was alleen wel echt superdruk en natuurlijk was het qua muziek niet echt heel uniek, maar dat verwacht ik ook niet op gratis feestjes op koninginnedag. Op het eind stond ik vlak bij de hele achterban van Armin (ouders, vrouw, broer, jochem meyer en andere vrienden), dat was eigenlijk ook wel leuk om te zien hoe die reageerden op dingen. Samengevat, supergezellige dag met goeie muziek en goed weer.
You DJ so bad, your 'beatmatching' sounds like an epileptic drummer convention.
Koninginnenach naar Crackhouse in Pand 14 geweest. Was kennelijk nog niet hersteld van m'n Batavierenavontuur want ik heb uiteindelijk gisteren het grootste gedeelte van de dag in bed gelegen, en kon pas na een barfje aan het begin van de avond weer eens voorzichtig aan eten gaan denken. Ik zie nu alle verslagen op FB en Whatsapp en baal er wel van dat ik alles heb moeten missen. Ah well...
Ben ook bij Citymoves in Leiden geweest, setjes van Jochen en Armin. Jochen viel me erg tegen eigenlijk, had een hele vette set verwacht maar hij maakte er een beetje een rotzooitje van. Voorbeeldje: Wild And Perfect Day draaien, en dan op het moment van de climax van die minimal Sunnery & Marciano house erin gooien. Ik houd wel van house, maar je moet niet ieder half nummer van stijl switchen.
Armin was vet met een mooie set (alleen jammer van die MC). Filmpje:
melodische house en trance op mijn soundcloud
Gister hele dag gewerkt op Dancetour hier in Dordrecht, wat was dat bizar druk zeg! Toen we klaar waren hebben we zelf de tap nog even leeggemaakt en derna nog in een lokale toko nog wat biertjes gedronken.
Qday Festival in Amsterdam.
Erg relaxe sfeer! Je kon ook zo naar het toilet, bier halen, even naar een ander podium lopen. Het was helemaal niet druk ofzo. Terwijl het wel uitverkocht was.
Betere sets: 2000 and one en Green Velvet! Fake Blood heb ik gemist. Er stond een vrouw te draaien toen hij op zou moeten. Lustige Lola denk ik.. Weet niet of Fake Blood nog wel heeft gedraaid uiteindelijk.
Ik zal vanavond even een kort filmpje van Green Velvet uploaden.
!!LET OP! Zet je geluid niet te hard.
Last edited by Uncle; 01-05-2012 at 19:36.
Ik ben de hele dag in Ehv wezen feesten
Eindelijk een drukke tijd achter de rug. Een 30 pagina's tellend werkstuk van me af vieren