@ Pauluzz
Thanks voor je feedback man! Je hebt er de tijd voor genomen

Kan me in veel punten vinden, zoals de whitenoise. Staat ook op het lijstje om te doen, net als wat onverwachte delay's over losse drums her en der om wat minder clean te maken.
Mix ben ik nog niet helemaal tevreden over. Ben dit project ooit begonnen op m'n oude RP5's, toen een even aan gewerkt met RP8's en nu met weer nieuwe monitoren. Ik ken het geluid van deze speakers ook nog niet goed genoeg, dus het komt op mij over als een warrig boeltje.. Maar eigenlijk heb ik alleen de compressors en EQ goed gebruikt zoals de drums door 1 bus gooien, compressen en EQ'en.
Moet 't nog wel naast een referentieplaat leggen. Leer ik m'n speakers ook weer wat beter kennen

En ja, VintageWarmer2 gebruik ik als AU compressor. Prima plugin!
En ja, ik zat hier vroeger onder een andere naam idd. Toen ik nog jong en onbezonnen

Mas schreef:
Dikke plaat zegg!

Luister 't op m'n op headphones echt een heerlijk stereobeeld. Kick mag nog wel wat aangedikt worden en niet helemaal fan van de synth op :47 maar ik hou ook meer van de tech dan de trance.
@ Jorg
Thanks! Luister trouwens regelmatig tracks van je, ben jaloers op je sound en afmix! Vette shit zeg