Okay ik heb de nummers even snel geluisterd (niet supergoed maar wel aandachtig)
dj creator: Lekkere track weinig op aan te merken.Wel lekkere drive zit er in.
Fvtende: leuke synths gebruik je. Beetje eentonig/minimaal vind ik hem alleen
Jervans: Vet! beukt heerlijk

Jammer dat het lijkt alsof je de vocalen of zelfs delen van het origineel door een hipass filter hebt lopen, ik vind dat niet zo mooi klinken. had wat mij betreft wat hoger mogen eindigen maar komt denk ik door je eerste zachte afmix
Linchen Gold: Best lekkere mix hoor. Leuk gefreak met de vocalen. Je zei dat je eerst er meer in had zitten? had je gewoon erin moeten laten misschien
Mar-T: best aardig nog, niet slecht voor "een beginner" (je zegt het zelf ik niet

)
Q-Base: Misschien beetje te hard afgemixt, ik hoor clipping hier en daar. Jammer van die wat doffe kick, vind ik zelf net wat minder. Ook die lead synth vind ik niet zo. Wel goed productiewerk hoor, lekkere synths, volle geluid, overgangen, klopt allemaal. Ik vind alleen het nummer zelf wat minder.
Severo: Zat potentie in, balen dat je project onherstelbaar verneukt was.

Het zou volgens mij best een lekkere pompende track geworden zijn.
T-Star: apart met die vocoder, ik had precies hetzelfde gedaan voor mijn remix voor cece peniston (die ik niet had ingezonden), maar ik vind het niet zo lekker klinken eerlijk gezegt. Je nummer zelf is niet slecht.
WSA1: Vette remix! Lekker uptempo, lekkere synths, lekkere afmix (imho). Vind vooral die melodien van de synths lekker. Ik zou waarschijnlijk zelf deze als 2de of eerste plaats hebben gezet.
Str!nger: Na 30 seconden heb ik het uit gezet. Stop met produceren en ga je schamen.