CC Forum

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp   Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: ***UITSLAG*** [Remix Contest] Esmee Denters - Outta Here
BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 00:49 

De punten zijn eindelijk geteld, maar first things first:

Ik wil graag alle deelnemers bedanken voor hun inzending! Hoe goed/slecht/grappig/serieus je inzending ook was, overal zit veel tijd in en zonder deelnemers is er geen contest! Ik hoop dat er de volgende keer weer zoveel animo is, want ik ben er stiekem wel trots op dat we maarliefst 13 deelnemers bij elkaar hebben weten te krijgen.

Verder een staande ovatie voor de jury. :hup: De stem van Esmee kwam vele producers na een tijdje de keel uit hangen, en jullie moesten toch een ruim uur aan repeterende Esmee-vocalen, een of meerdere malen doorwerken om een goed oordeel te kunnen vellen. Zelfs MoWz die zich tot twee keer toe heeft afgemeld (en toch weer aangemeld) heeft op tijd een rapport ingeleverd.

Dan hoop ik nu dat iedereen netjes over de uitslag en de tracks gaat discussiëren. Over de uitslag kan worden gecorrespondeerd, maar ik geef je niet veel kans dat die daardoor verandert.

******Dan komt nu de uitslag********

mmb! Van harte gefeliciteerd met je overwinning! :-B :-B

1 mmb 8,39 :hup: :headbanger: :7 :-B :dans: :drunk: :7 :dans: :-B :-B (y) (y)
2 wsa1 7,59
3 AG-Arno 7,29
4 Q-baze 7,13
5 Maurix 7,06
6 Efraim 6,84
7 Tijn. 6,70
8 Carlos Sun Juan 6,69
9 Dj Resound 6,19
10 stefann 5,00
11 Jervans 4,59
12 Fvtende 4,49
13 re.vise 3,23

Met een totaal gemiddelde juryoordeel van 6,2; krijgt deze remix contest een ruime voldoende! Hier download je alle inzendingen.

De juryoordelen, puntentelling en einduitslag zijn hier te downloaden (excel file), en anders in de spoiler te lezen:

Spoiler: bekijk
Citaat:
Naam Jurylid: Uncle Sem

1 7,8 Goede opbouw, leuke instrumenten toegevoegd, mooie geheel met nette afmix! Vooral het stuk na 2min kan ik waarderen. Aangezien dit de eerste remix was die ik ging luisteren moest ik nog maar afwachten wat de rest ging brengen, maar de lat was hoog gelegd. Nadat ik de andere mixen had geluisterd bleef ik toch terugkomen op deze remix. Dit is eigenlijk de enige remix die ik nog een 2x keer wil horen als die is afgelopen. Het nummer heeft meer klasse gekregen door deze remix. De eigen inbreng op 2.02min klinkt erg goed in het oor. Je kan duidelijk horen dat er al veel ervaring bij deze remixer zit. Maurix
2 6 Alle elementen zitten wat los van elkaar, ik mis een beetje het geheel. De break is wel goed, maar iets wat kaal. Die vocal-cut na 2.30 minuten is wel leuk gedaan. De volgende keer zou ik iets meer balans in de track brengen. Dj Resound
3 4 Prima progressive productie, maar ik mis Esmee…!! Ik kan hier in de context van de remix contest niet goed over oordelen. De track zit verder wel goed in elkaar, al vind ik zelf het tempo wat laag liggen. Je cijfer is niet gebasseerd op je product die is meer dan een 4 waard, maar ik vind het geen Outta Here remix, sorry. stefann
4 6,8 De strings in de plaat doet me wat aan Fragma en Chicane denken (positief). Ik vind de synth bij het refrein (1.03min) niet goed passen bij de vocal. Komt bij mij overaals een afwijkend accordenschema (weet niet of dit zo is). De bridge (2.20min) vind ik wel weer lekker, maar daarna komt die synth er weer in waar ik iets tegen heb. Dit is denk ik echt mijn persoonlijke voorkeur, maar het doet mij gewoon te goedkoop overkomen. Als je die ene synth had weggelaten (die mij overigens erg doet denken aan een Boney M - Daddy Cool remix die paar jaar geleden is uitgekomen), dan had je misschien nog wel een heel punt hoger kunnen scoren, want de Chicane achtige sound vind ik erg lekker en goed bij Esmee passen. Carlos Sun Juan
5 5 Orgineel, en vooral lekker out-of-the-box. Al moet ik zeggen dat het bij mij eerder overkomt als een mislukte mash-up, dan een gelukte remix. De vocal en de toegevoegde instumentale elementen zorgen niet voor een lekker klinkend geheel. Ik vind de kick te aggressief voor de softe stem van Esmee. Daarnaast denk ik dat je de filters te aggressief hebt gebruikt, wat afbreuk doet aan de geluidskwaliteit van het nummer. Jervans
6 7,5 Prima geheel, goed in balans. Ik vind de gitaar een erg positieve toevoeging geven aan het nummer, de overstuurde bas vind ik altijd wat goedkoop klinken, maar past wel goed bij Esmee. De effecten zijn subtiel verwerkt. Je kan duidelijk horen dat dit niet je eerste remix of productie is. Vooral de gitaar heeft bij mij voor een hoger raportcijfer gezorgd. (edit: het is mij pas na 4x beluisteren opgevallen dat de vocal van het refrein er niet in zit. Goed gedaan!) AG-Arno
7 7,6 Goede opbouw van spanning in het nummer. Leuk die kleine vocal-cuts in het begin, en dat ze later ook terug blijven komen. Vette reverb en delay in de break, en dan de vocal erbij werkt naar een mooie climax. Ik vind het nummer instrumentaal erg goed in elkaar zitten, en ook een toevoeging aan het orgineel brengen. mmb
8 6,5 Ik vind het leuk om te horen hoe minimaal je de vocal van Esmee erin hebt verwerkt, maar het toch heel duidelijk Outta Here is gebleven. Er zitten wat veel elementen door elkaar heen, hierdoor vind ik het nummer onnodig druk geworden. Ik denk dat de minimaliteit waarmee je de vocal laat klinken ook van toepassing had moeten zijn op het aantal instrumenten dat je hebt gebruikt voor de remix. De 8-bit sound die in het nummer zit rond de 1,35min vind ik erg leuk, maar is jammergenoeg maar een klein deel van je remix, dit had van mij nog wel een keer terug mogen komen, en de rest van je track had dan was eenvoudiger mogen zijn. Tijn.
9 6 Remix zit goed in elkaar met een interessante opbouw naar de anti-climax op 2.44. Verder vind ik de remix wat saai. Er gebeurd niet zoveel in. Hierdoor vind ik de toeving op het orgineel wat mager. Verder zit die muzikaal wel goed in elkaar. Efraim
10 4,5 De geluidskwaliteit van deze remix is matig. Ik mis veel laag in de track. Daarnaast vind ik hem te druk en mis ik samenhang met de vocal. De toegevoegde tweede stem rond de 2 minuten vind ik wel leuk gedaan. De volgende keer zou ik wat meer variatie in je instrumentale gedeelte aanbrengen. Als je hem nu zonder de vocal zou beluisteren komt het erg over alsof je 4x naar hetzelfde stuk zit te luisteren Fvtende
11 4 Klinkt best wel lekker, alleen wanneer wordt de remix afgemaakt? Oke, flauwe grap. Ik mis de link met Esmee. De tempowisseling in de track vind ik wel vet. Maar ik kan deze niet beoordelen als remix van Outta Here. re.vise
12 7,2 Niet mijn stijl, maar zit wel goed in elkaar. Hij is lekker simpel gehouden, en vooral niet te vol gegooid met allemaal overbodige geluiden. In de muziekstijl waarin deze geremixt is is het een geslaagde opdracht. Daarnaast is het orgineel er goed in te herkennen. Echter vind ik de orginaliteit een stuk lager liggen. Q-baze
13 7,4 Wat een leuke verrassing bij de laatste remix. Mijn complimenten om zo'n dergelijke remix in elkaar te ztten. Waarbij ik er al bang voor was dat er alleen maar Cascade achtige remixen binnen zouden komen heeft deze remix er bij mij voor gezorgd dat je ook met een zeikerige vocal een mooi nummer in elkaar kan zetten. wsa1

Citaat:

Naam Jurylid: Miss Terious

1 7 De eerste seconden dacht ik: Hmmmjaaaah! Niet vlak daarna: wat een hoempapapa… Vind de geluidjes wel leuk maar de sfeer van het nummer doet wat kermisachtig aan. Technisch kan ik er verder niet zoveel op aanmerken eigenlijk. Dat klinkt gewoon netjes volgens 'het boekje'. Maar de sfeer? Neen. Maurix
2 6,5 Eerste indruk: Lekker energiek! Hou ik wel van :P Hmm… blijkt ook nog diep te zijn! Spelen met de vocals…. Ook leuk! Van diep gaat het daarna naar iets te vrolijk/zweverig. Ik moet denken aan Robert Miles met Children. Technisch: Iets klinkt niet goed afgerond. De beat. Alsof er een ongewenst rafeltje aanzit. Volgens mij had dat nog iets afgeveild moeten worden. Wel grappig dat dit nummer meerdere fases heeft maar aan de andere kant houd dat voor mij ook in dat het verhaal niet klopt. Dj Resound
3 8 Ja, dit is meer mijn straatje. Heerlijk 'duistere' intro! Het wordt nog beter!!! Heb m'n koptelefoon op, hoor goed dat er 'gespeeld' is. Links, rechts, links, rechts….. Ping pong ping pong! Ik verwacht hier veel van. Ok, de intro mag van mij iets korter.... ben bijna geneigd om te gaan spoelen. Ok, ruim zes minuten, nog even wachten dan maar... Ehhhh, ik zit over de helft. Waar blijft Smee? Goed, is dit misschien een verkeerde inzending? Ik geef het nummer tot nu toe een acht omdat het lekkere muziek is maar ik zie niet in waarom dit nummer met deze contest meedoet. stefann
4 9 Ja heerlijk! Ik geloof serieus dat als Smee dit hoort ze het graag op haar album zou willen hebben. Vooralsnog is dit wel mijn nummer 1. Ik geef dit nummer gewoon lekker een 9! Het verhaal van het nummer verloopt naar mijn gevoel een beetje rommelig maar het is niet echt storend verder. Ik zeg: Zomerplaatje, top 40! Goed werk. Carlos Sun Juan
5 6,5 Hmmm… uhhh. Hmmmm. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. Vet lol!!! Nee, dit is niet goed maar wel weer intens grappig!!!! Daarom geen 5 maar een 6,5. Ik ga hier echt heel hard van glimlachen :D verder neem ik wel aan dat degene die dit heeft geproduceerd vooral grappig wilde doen. Mocht het serieus zijn bedoeld dan maak ik er weer een 5 van. Jervans
6 9,5 Goed goed goed! Heerlijke sound, net genoeg Smee maar niet te veel. Ik vind dit echt zo'n vettig en morsig nummer! Technisch klinkt het ook gewoon goed. Mooi afgerond. Hier is aandacht aan besteed! Tot nu toe mijn toppertje. Afronding een beetje te langdradig. Dit vind ik oprecht jammer. Misschien origineel maar het doet het nummer geen goed. Luister eens naar het einde van inzender nummer 7. Zelfde idee, maar nu wel met een goede uitvoering. AG-Arno
7 10 Chillen met de billen!!!!! Lekker trancy, dit soort trance kan ik wel waarderen. Hoe je met de vocals bent omgegaan vind ik ook heel fijn. Dit klinkt alsof er een engeltje in je oor zeikt. Heeeerrrrrrrlijk!!! En ik hoor in de verte 'Sweet Dreams/Eurytmics' geluidjes!!! Dat geeft het geheel ook een klein beetje een lekker jaren tachtig smaakje! Het heeft zelfs een beetje Italo-invloeden. Dit kan niet anders dan van een wat 'rijper' persoon zijn. En ik hoor nu dat ik zelfs nog op een tweede verhaal wordt getrakteerd. Chapeau, ik vind dit de vetste!!! mmb
8 9 Hoppa, weer een energiek plaatje tussendoor. Dit blijft nog steeds mijn voorkeur genieten dus ik ben erg benieuwd!!! Psychedelisch!!!! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr!!! Hoor ik daar nou acid-achtige geluidjes??? Neeeeee!!!! NINTENDO!!!! TETRIS!!!!! VETTTTTTTT!!!! Origineel! Deze wint gewoon sowieso de originaliteitsprijs!! Gefeliciteerd! Oh, ik begin ook al te wiebelen. Als ik ga wiebelen is dat een goed teken (y). Pfff.... dit wordt nog lastig zeg. Ik vind nu als drie nummers echt héél vet! Tijn.
9 5,6 Ik vind het een beetje smakeloos/flauwtjes. Ben geneigd om er wat zout op te strooien alleen ik weet niet hoe. Daarnaast vind ik de vocal uit de maat lopen maar dat kan ook persoonlijk zijn, misschien hoor ik het gewoon niet zo goed. Hè potver, ik vind het niet leuk om iets negatiefs te zeggen maar ik vind dit gewoon eigenlijk niet zo leuk/lekker/mooi. Sorry. Ok, naar het eind toe begint het nummer wel wat meer vorm te krijgen... Maar nee, het haalt het net niet. Efraim
10 5,6 Up-tempo! Ik ga dit nummer de aquariumplaat noemen :D Smee past niet bij dit nummer helaas. Ik vind dit helaas niet echt een serieuze inzending dus ik hoop dan ook weer van harte dat iemand zich niet helemaal de tering in heeft gewerkt met dit nummer. Om met de woorden van Maurix te spreken: Misschien kun je beter een andere hobby zoeken. Je hebt volgens mij niet echt gevoel voor ritme. Fvtende
11 5,6 Ok, volgens mij komt er nu een minimal-plaatje aan… plingplong, m'n grote teen begint al sprongetjes te maken! Nahhh, dit is echt véééééél te minimal. Zowel de inhoud als de lengte. Oh maar wacht eens even, hoor ik nu opeens wat dubstep? Oh jammer, het is al voorbij!!!!! Nein. Niet goed. re.vise
12 9 Het begint gelijk met body! Ben benieuwd…. Dit klinkt als lekker ouderwets klinkende trance! Toen trance nog lekker HARD was en punchy!!! Krijg er zelfs bijna kippevel van. Als trance NU nog zo zou klinken dan zou ik nog steeds met pluche beenwarmers lopen :P Vind de hele plaat gewoon behoorlijk oldschool klinken!! Komt de inspiratie uit de jaren '99 - '00??? Ben erg benieuwd! Q-baze
13 8 Jerv, echt geniaal om deze als laatste te doen. Echt een afterglowchillafsluiting!!! Hier word ik heerlijk rustig van. Technisch klinkt het nummer ook goed geslepen en afgerond. Dit is absoluut niet mijn stijl maar ik kan het zeker wel waarderen. Smee klinkt af en toe lekker uitgerekt... Ja, lekker lekker. Niet baanbrekend maar absoluut niks mis mee :) wsa1

Citaat:

Naam Jurylid: Soundmaster m

1 7 T beginnetje is een beetje “kazig” maar de rest van de remix maakt dit best goed. Op sommige stukjes klinkt t me wat te druk: heel veel geluiden die een beetje een brei vormen. T tempo is lekker en de vocals passen er goed op wat het nummer behoorlijk dansbaar maakt. Maurix
2 6 De eerste paar seconden waren even schrikken. Dat zinnetje en dan die drums, t klinkt niet echt samen.. Ik was blij dat de piano erbij kwam, die maakt t een stuk beter samen. Opzich zit dit best goed in elkaar, maar t is niet echt een knaller.. Dj Resound
3 6 "Hier wordt ik flink in de spanning meegetrokken, de eerste anderhalve a 2 minuten heb ik echt zitten wachten wat er nou ging gebeuren.. Echter tegen de 4 minuten aan is er nog steeds niks gebeurd waar ik nou op zat te wachten.
Aan het eind van de remix vraag ik mezelf af of ik nou iets gemist heb ofdat er hier iets fout is gegaan. Ik mis de vocals?" stefann
4 6,5 "Dit klinkt allemaal erg goed, t plaatje klopt wel. Hier en daar lijken de vocals niet helemaal gelijk te liggen, maar dat kan ook aan mij liggen..
Die break rond 2:39 vind ik erg leuk, dat geeft ineens een andere feel aan de remix. Die “switch” op 4:36, ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Die past totaal niet bij wat ik hiervoor gehoord heb. Ik had liever iets anders gehoord daar.." Carlos Sun Juan
5 5 Dit nummer is hier misschien niet bijuitstek geschikt voor, en dat maak t een beetje lastig t beoordelen. De remix sleept mij niet meteen mee. Leuk als afwisseling, maar meer ook echt niet. Mij kan t niet echt bekoren. Jervans
6 7,5 "Dit bevalt me meteen, of nouja, vanaf een seconde op 30. Nu ook die bas erin komt ben ik helemaal blij, dit kan wel eens heel leuk gaan worden.
Ja, dit is een remix die mij wel bevalt: goed uitgewerkt en behoorlijk in mijn straatje al vind ik de outro te lang en te eentonig.." AG-Arno
7 8,5 Dit begint meteen heel dik en dat blijft eigenlijk heel de remix zo. Ik hoop wel dat de remix niet te eentonig wordt, want hij is behoorlijk lang! T klinkt allemaal erg goed, t zit goed in elkaar en er is duidelijk over nagedacht. Bij 3:52, de break, ben ik meteen benieuwd hoe je hier uit gaat komen, je valt er plots in maag gelukkig niet té plots. Je werkt je behoorlijk lekker uit de break, dit is – tot nu toe - echt een van de betere remixen imo. Ja, dit nummer is van t begin tot t einde lekker! mmb
8 7,5 Ook hier moet ik weer zeggen dat t allemaal erg goed uitgevoerd is. Dit geeft ook een beetje mijn gevoel aan bij de hele contest, alles is van erg hoge kwaliteit. Die “bliepjes” kunnen mij niet echt bekoren, maar t idee is niet onaardig,. Gewoon een kwestie van smaak denk ik. Wel vind ik t knap dat je zo weinig met de vocals hebt gedaan, of er in ieder geval zo weinig van terug te horen is, zonder dat ik ze echt mis. Tijn.
9 5,5 Tot 1:30 heb ik niks aan te merken, maar wat gebeurt er dan? Die akkoordjes liggen “over” de vocal heen, t wordt heel rommelig zo.. dit blijft me dan ook enige tijd irriteren. T stukje na 3:40 vind ik dan wel weer erg mooi, daar kom je mooi terug uit een stukje dat mij iets te kaal is. Nee, over t algemeen gezegd is dit m niet voor mij.. Efraim
10 7 Dit begint vrij abrupt, maar opzich is daar niks mis mee. Al moet ik wel zeggen dat ik overvallen wordt door een bom geluid. De lead en de vocal liggen een beetje rommeling bij elkaar. Dit wordt na het refrein ietsjes beter, maar nog komt t wat rommelig over. Verder vind ik het wel leuk in elkaar steken. Fvtende
11 5 Ik ben nu op de helft en er is eigenlijk nog niks “gebeurd”, t klinkt een beetje eentonig tot nu toe, en op t moment dat ik denk dat er iets gaat gebeuren, is t je outro al. Nee, dit is te leeg, te kaal. re.vise
12 9 Ook hier heb ik stukjes die mij niet zinnen, maar over het algemeen vind ik dit wel een van de beste remixes. Je opbouw is goed, hij is flink dansbaar, dit lijkt me een van de mixes die echt kan gaan knallen. Q-baze
13 7,5 Dit luistert lekker weg, dat zeker, maar ik heb de indruk dat ie iets sneller wat lekker over had gekomen.. Verder zit het muzikaal gezien goed in orde, t klinkt allemaal prima. Geen uitschieter voor mij, of een instant WOW effect, maar wel een remix die goed uitgevoerd is. wsa1

Citaat:

Naam Jurylid: Keystation

1 6 De track bevat een erg leuk intro en over de gehele track is voldoende aandacht besteed. Vocaal is prima in de mix gezet en heeft voldoende effecten mee gekregen. Punt van aandacht vindt ik de drums/percussie. Deze is minimaal en kibbelt een beetje door waardoor de algehele productie achter blijft. Probeer iets meer variatie in je drums te gooien en probeer losse percussie intrumenten te gebruiken zodat je hiermee meer kunt varieren. Ik hoor dat je er best veel tijd aan hebt besteed en vindt de productie zeker goed. Maurix
2 7 Aparte track, maar wel goed gedaan. Goed van je dat je de piano zo goed in de mix hebt kunnen zetten omdat dat 1 van de moeilijkste intrumenten voor het mixen is. Het stukje publiek heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde dus dat zou ik achterwege laten. De plaat heeft wel een bepaalde 'flow' wat de plaat apart maakt. Vindt je bongo's/conga's een goede stereo spread hebben, dit zou je misschien ook eens op b.v. de piano kunnen plaatsen om wat meer variatie in de mix te krijgen. Leuke, aparte en onderscheidende mix waar ik in hoor dat je er ook wel wat tijd in hebt gestoken. Dj Resound
3 5 Prima track met een goede afmix. Laag klinkt goed en je hebt goede effecten gebruikt met hierin goede variatie. Persoonlijk had ik een andere kick hiervoor gebruikt met wat meer laag erin. Nu geeft dit je baslijn het sub laag af, maar ik mis het echte laag (rond de 20hz). Probeer eens de kick die je nu hebt te layeren met een andere kick om zodoende tot een meer massievere kick te komen. Verder zou ik toch iets meer met de vocaal doen want anders wordt het niet echt als een remix gezien ben ik bang. Persoonlijk haal ik er ook niet de vocaal van Esmee uit. Kortom: goede track met de juiste ingredienten voor dit genre alleen als je het als remix wilt zien zal er toch iets van het origineel in moeten voorkomen. stefann
4 6 Goede mix van het geheel alleen een lelijke reverb op de vocaal die ik (persoonlijk) erg storend vindt. De vocaal ligt qua volume perfect op de mix en is daardoor prima te verstaan. Verder ook een erg goede kick met een mooie attack (zelf gecompressed?) Je lead vindt ik qua mix nog te iel, deze zou dmv. van 'layering' veel dikker kunnen. Persoonlijk zou ik de Deadmau5 achtige chords nog later in de mix laten terug komen. Na 1.50 komen ze niet meer terug terwijl dit wel erg gaaf is. Let er wel even op de je niet te veel hoog in je algehele mix stopt. Dus is nu vrij scherp op hoog volume. Carlos Sun Juan
5 3 Aparte en gedurfde track waar de mix zeker wel beter kan/moet. Effecten die je gebruikt zijn wel gaaf geprogrammeerd. Probeer met een vocale track toch goed te letten op de verstaanbaarheid en mix van de vocaal ten opzichte van de rest. Nu is het meer een verzamling van diverse ruwe samples in 1 mix. Op de vocaal heb je wel een gaaf effct gezet wat er erg goed bij past. Jervans
6 7 Erg goede mix met alle lagen van frequenties aanwezig. Ook zou je lead (net als andere deelenemers) dmv 'layering' dikker en vetter kunnen maken. Reverb op je vocaal is erg mooi maar staat net iets te hard in de mix. Probeer deze eens op een aparte bus te zetten en er langzaam in een volle mix bij te mixen. Einde van de plaat zou ik wel eindigen met je begin kick, vindt het einde nu een beetje makkelijk/saai. Als laatste zou de vocaal nog iets harder in de mix mogen. (1 a 2db mag gerust) Kortom: Goede productie met een leuke melodie, effecten en een prima afmix. AG-Arno
7 9 Prima mix van de gehele track met goed gebruik van Stereo delays wat het geheel erg breed in de mix trekt. Vocaal ligt er ook prima op qua volume.Zou je wel sterk aan raden om de clap/snare te 'low cutten' waardoor deze beter in de mix gaat liggen. Verder een zeer sfeervolle track met juist gebruik van diverse effecten,filters, en akkoorden. prima werk!. mmb
8 4 Rommelige track met niet zo'n goede keuze en samenhang van diverse sounds. Probeer hier op te letten. Nu klinkt het allemal wat 'spacey' door verschillende appergiators en pads. Tevens zou ik wat meer aandacht aan je beats besteden. Deze zijn nu wat 'straight to the floor'. Daarmee wil ik zeggen dat het meer swingender kan. Vraag me wel af wat voor quantize functie je hebt gebruikt voor je bas want deze 'grooved' niet helemaal lekker is samenwerking met je kick. Tijn.
9 8 Lekkere kick en zeker de percussie is prima in orde. Mooie overgangen naar andere akkoorden bij het couplet. Muzikaal gezien een sterke productie. Mix technisch zou ik de lead zachter zetten als deze samen met de zang samenvalt omdat de vocaal al als een soort van lead fungeert. Ik hoor hier ook dat je er aardig wat tijd in hebt gestoken en je mede hierdoor een goede mix/productie hebt afgeleverd. Efraim
10 1 Je baslijn is dissonant met het refrein en de vocaal loopt niet helemaal strak met je mix. Probeer hier op te letten want dat is de rode draad van een remix. Fvtende
11 0 Tja..remix? Kan er geen akkoord of Esmee in herkennen. re.vise
12 4 Leuk gedaan alleen zou je iets meer aandacht aan je mix moeten besteden. De kick ligt er toch wel heel dik bovenop. Wel leuk dat stukje met een echte drumloop. Tevens een mooie reverb op de vocal. Ook leuk gebruik gemaakt van de filters op de lead synths. Q-baze
13 7 Een erg goede mix met een goed sfeerbeeld. Goed gebruik van effecten en diverse samples. Mix klinkt erg goed in het stereo beeld en dat komt zeker ten goede van de sfeer die je met deze track neer zet. wsa1

Citaat:

Naam Jurylid: -Simon-

1 7,5 Lekkere 'groove' zit erin, komt vooral door lekkere basslijntje. Ook achtergrond geluidjes (gitaar oid) vind ik erg lekker klinken, hadden van mij zelfs wat meer aandacht mogen krijgen. Had van mij wel wat meer spanning/verrassende elementen in mogen zitten. Neemt niet weg dat het echt lekker is neergezet, voor de louche room vind ik deze zeer geslaagd! Heb wel het idee dat sommige geluidjes nog wat meer ge'eqt mogen worden, alles iets subtieler en wat softer. Maurix
2 5 Je percussie klinkt een beetje goedkoop, lijkt net of je gewoon een loopje hebt gebruik. Clap ook cheap. Ook dat publiek had echt niet gehoeven.. Break klinkt in t begin wel lekker, chill (percussie klinkt weer als een loopje btw). Vervolgens komt ie zonder waarschuwing uit de break en schrik ik nogal van die lead, vervolgens gaat ie weer vanuit et niks over in een break. Basslijn ben ik ook nog niet helemaal over uit wat ik daarvan vind. Geheel klinkt nogal goedkoop, beetje aan elkaar geplakte sampeltjes eigenlijk.. Probeer ook eens wat met opbouw te spelen, iets meer 'aankondigen' dat je naar een break toegaat of eruit gaat zeg maar. Dj Resound
3 3 Ik ben helemaal niet thuis in dit genre, dus zou ook niet weten of dit goed is of niet. Ik vind er in ieder geval vrij weinig aan. Je begint al met die basslijn, en die blijft maar rollen en rollen. Hij klinkt lekker, maar op een gegeven moment wat anders zou ook nie gek zijn geweest.. Daarnaast herken ik naast wat hele vage stutters ook echt helemaal niks van het orgineel hierin terug. Sorry, maar dit is het echt niet voor mij. Daarnaast mogen die 6,5 minuut volgende keer ook wel 3,5 minuut zijn. (Je lage cijfer is dus vooral gebaseerd op het feit dat dit een remixcontest is, en ik daar niks van terughoor) stefann
4 7,5 De eerste remix die me echt weet te bekoren. Lekker stabje. Vind he wel een beetje rare combinatie met die scherpe percussie en achtergrond geluidjes, had allemaal wat softer gemogen van mij. Ook spring je steeds van de hak op de tak, dan weer dat deadmau5 stabje, dan weer die lead, opeens vanuit het niks strings, vervolgens kom je na de break weer met een andere lead. Hoewel alles goed klinkt zijn het allemaal losse onderdelen en mis ik het geheel/de samenhang een beetje, voor de rest vind ik je lead en overige geluiden de beste uit deze contest! Carlos Sun Juan
5 6 Oke, is orgineel. Vind de kick echter wel te veel distort, hij heeft nu een beetje te veel de overhand. Vocal had ook wat harder gemogen. Vind het idee heel erg orgineel, alleen niet heel erg tof uitgewerkt, is me allemaal een beetje over de top. Jervans
6 6,7 Die basslijn doet het echt voor mij. De lead niet. In het begin kondig je de basslijn heel goed aan door dat loopje (wat overigens in de rest van de track niet terug komt, dus een beetje los van de rest staat) te echoën, je voelt echt dat er iets aankomt. Kunnen andere kandidaten nog wat van leren. Van mij had je nog iets meer met dat basslijntje mogen spelen, wat meer variatie etc. Voor de rest gebeurd er ook niet bar veel spannends in je track, jammer, want ik vond de opzet leuk. AG-Arno
7 8 Die vocal stutter had een lekkere echo en reverb mogen hebben (lekker trancy). Voor de rest vind ik hem lekker. Break had van mij iets eerder in de track gemogen en ik had er nog wel een stringspartij oid in verwacht, maar zo kan ook. Voor de rest weinig op aan te merken, vind hem gewoon vet! (ook de lengte van de track stoort me niet) Klein puntje, na em nog een keer belsuiterd te hebben vind ik hem wel wat leeg, hadden wat achtergrond geluidjes overheen gemogen. mmb
8 7,8 Kick vind ik niet helemaal je van het. Lead had net iets vetter gekund denk ik, vind hem zo ook wel lachen maar zit net iets meer in denk ik. Hele toffe break trouwens!! Vind dat arp ding met die echo erop die je gebruikt in contrast staan met je lead. Ze passen naar mijn mening niet echt samen in een track, terwijl ze allebei afzonderlijk wel heel vet zijn. Tijn.
9 7,5 Die stab vanaf 1:30 had iets subtieler gemogen, is me iets te aanwezig. Misschien had er ook wat emer laag in gemogen (hoewel ik dat vrij slecht hoor in mijn budget-koptelefoon). Zit wel een lekkere samenhang in je track. En hij verveelt me niet echt, maar van mij mogen er wel 2 minuutjes af, alles net ff iets dichter op elkaar zetten. Voor de rest niet veel op aan te merken! Je had wel wat hoger kunnen scoren met wat meer verrassende dingen, naar mijn mening heb je toch een hele 'veilige' remix gemaakt. Efraim
10 4,5 Vocal begint te schel, te veel reverb waardoor ie een beetje 'modderig' wordt. Kick staat veel te veel rechts gepant, lijkt alsof ik links opeens deels doof ben. Sommige geluiden klinken veel te schel. Die arp waar je in het begin meteen mee begint klinkt wel erg kinderlijk, had beter gekund. Progressie van de track zit echter wel redelijk in elkaar. De geluiden over het algemeen zijn gewoon veel te scherp en ongenuänceerd, alles mag een heel stuk subtieler. Een beetje alsof je zonder te luisteren gewoon wat sampels en geluidjes gekozen hebt. Nog veel werk aan de winkel! Fvtende
11 3 Klinkt wel lachen, der gebeurd alleen helemaal niks in je remix en ik herken er helemaal niks van het orgineel in terug (dus het is eigenlijk gewoon een nieuw nummer ipv een remix!). Enige commentaar wat ik kan geven is dat hetgeen na 2:30 heel onritmisch en nog vager klinkt. En door je einde zo weg te faden lijkt et net of het een setrip is ofzo. Sorry, maar ik vind dit echt 3 keer niks. Daarnaast heb ik hetzelfde probleem als bij nummer 3, t is een remix contest en dat hoor ik niet terug, hoe goed je track daar vanaf gezien ook is. Sorry, het bodemijfer voor jou re.vise
12 7 Ja, klinkt gewoon lekker! Die snare die je gebruikt klinkt me iets te cascada. Sommige geluidjes klinken af en toe nogal schel als je die filter eroverheen kan laat gaan. Voor de rest weinig op aan te merken. Q-baze
13 8,5 Nice. Je doet het hier toch een stuk beter dan de andere kandidaten die breakbeats of diepe tracks gebruikte. Ja, gewoon lekker, orgineel, creatief, eigenlijk kan ik er geen zinnig commentaar op verzinnen. Mijn nummer 1! wsa1

Citaat:

Naam Jurylid: T-Star

1 7,6 Begint lekker fel. Vocal zit strak op de beat. Instrument bij 0.30 ben ik erg fan van. Jammer dat deze gimmick al in het begin van het nummer zit en vervolgens een tijd lang niet meer terug komt. De bass en de stab passen ook goed in het geheel. Bij 2 minuten komt het eerdergenoemde geluid weer terug in een andere vorm. Vind hem op deze manier wat te iel. Verder zou ik persoonlijk de kick wat zwaarder/voller willen, nu heeft hij erg veel ‘punch’. Ben er van overtuigd dat het nummer dan nog meer ‘drive’ krijgt. Al met al een erg fijn nummer om mee te beginnen. Hij zit goed in elkaar al denk ik wel dat er nog meer uit te halen valt wanneer je de puntjes echt op de i kan zetten. Maurix
2 6,3 Grappig, krijg het gevoel dat ik in het bos met een stel indianen zit bij deze beat J. Bass is erg zwaar. Hou ik wel van. Geluid van de piano kan wat ‘cleaner’ in het begin. De hoge piano daarentegen is wel goed afgesteld. Oei… pourqoui?? Ik hoor ineens een daverend applaus in het midden. Is niet echt het nummer waar ineens een applaus in moet. Je lead staat ook wat aan de harde kant en speelt ook niet het meest interessante deuntje :D. Lijkt wel als of er heel veel distortion overheen zit. Mijn boxen kraken er van (zegt misschien ook iets over mijn boxen). Het mooiste stuk van je nummer komt eigenlijk na 2 minuten. Erg sfeervol en reine geluiden. Hoewel ik het leuk vind wat je met de vocal doet, heb je nu wel heel veel elementen in je stuk zitten. Less = more. Probeer dat wat te beperken. Er zitten veel goede elementen in dit nummer, maar ook een aantal storende. Stem de geluiden wat meer op elkaar en maak het iets verrassender . Dj Resound
3 3 Denk je net dat je een zware bass hebt gehad, komt dit nummer om de hoek zetten. Vind het helaas klinken als een omlaag gepitchte scheet. Haalt de hele vaart uit je nummer en vandaar dat je percussie ook totaal niet past in het geheel. Vooral wanneer de ride komt, word ik wel heel zenuwachtig van je plaat. Ben nu 2 minuten onderweg en heb nog niet het idee dat ik naar een remix van Outta Here zit te luisteren. Kwalijke zaak. Herkenbaarheid van het origineel is wel degelijk belangrijk. Na 4 minuten zit ik heel erg te twijfelen of dit überhaupt een remix is van Outta Here… Op dit moment kijk ik reikhalzend uit naar de volgende inzending. Sorry, maar je hebt met deze inzending echt de plank misgeslagen. Weet eigenlijk niet echt wat ik hierop moet zeggen. Naast het feit dat ik er geen remix in zie, is het ook nog eens een matig nummer. stefann
4 5,5 Dit klinkt al wat beter. Wellicht verstandig om je ‘swoosh’ niet zo hard te zetten. Kick zou ook iets minder plat kunnen. Bij 1 minuut wordt het ineens heel druk. Het is zelfs wat schel. Wat ik wel erg goed vind aan je track is het mooie achtergrond geluid wat je heel goed samen gaat met je bass. Weet verder niet echt wat ik moet vinden van het stuk na 2 minuten… Wilde eerst adviseren om de kick daar even weg te laten, maar vervolgens gebeurt dat al bij 2.18. Op zich een grappige lead en de overgang is ook wel weer lekker, maar in combinatie met de kick geen staande ovatie hier. Op veel plekken overheersen dan de hoge geluiden, waardoor het geheel niet goed knalt. Nog even terugkomend op het stuk na 2 minuten. Haal daar de kick eens weg en krimp de overgang naar de climax op 3.04 wat in. Komt het arrangement denk ik toch ten goede. Ook hier zie ik potentie, maar de geluiden zijn niet goed op elkaar afgestemd. Dit merk je vooral bij de drukke stukken. Carlos Sun Juan
5 3,6 Het zwaardere distortion en filter geweld. In vergelijking met de kick staat de rest van de track erg ver weg. Dit is echt unnecessary loudness zeg, haha :D. Effecten op de vocal zijn wel goed, maar ik moet helaas concluderen dat ik dit het enige positieve vind aan je track. Arme boxen kraken als nooit te voren! Wil je graag een grotere review geven, maar ik kan er echt niet meer van maken. Toch kan ik hem niet lager geven dan track 3. Jervans
6 5,8 Ahh… lekker rust J. Wel een beetje een kaal begin voor een relatief korte remix. Als er wat geluiden bijkomen na 30 seconden, begint het toch al aardig te een swingende kant op te gaan. Leuke bass! Nu nog iets meer spreiden. Hij lijkt echt heel centraal te staan zo. Vind niet dat de vocal echt lekker is samengesmolten met het geheel. Komt door die bass die vrij op de voorgrond aanwezig is. Wat ik ook een beetje mis is een spannende percussie. Zit erg weinig variatie in nu. Filter op de bass is wel weer heel cool. Het mag duidelijk zijn dat de bass dit nummer draagt. Verder is het helaas niet zo spannend. Meer aandacht besteden aan het geheel en je bent al een stuk verder! AG-Arno
7 7,6 De eerste track die ik echt even in Acid Pro moest laden om te checken of ik het wel goed hoorde. Je kick staat een beetje hard. Dat kan wel een tandje zachter. Verder merk ik wel dat hier aardig wat aandacht is besteed om de geluiden elkaar niet in de weg te laten zitten. Wellicht dat je alleen de shaker iets minder hoog moet meegeven. Naast deze suggestie vind ik het wel vrij goed klinken allemaal. Wat ik echt heel sterk vind, is het knippen van de vocal. Past echt precies, chapeau. De vocal zit dan ook echt erg lekker in de mix. Je break is een verademing. Het enige minpunt is de originaliteit van je lead. Niet echt mijn smaak. Had wat spannender gekund. Twee grote pluspunten aan je nummer zijn toch wel het arrangement en de aandacht die je hebt aan de vocal. Nummer zit goed in elkaar, maar stem het nog net iets beter af op elkaar. mmb
8 5,6 Ook hier staat de kick wat hard voor mijn gevoel. De bass is niet verkeerd, maar het ritme dat hij speelt, stoort mij wel. Het geluid wat er na 30 seconden ongeveer in komt is niet verkeerd, maar ik wordt er zelf wel heel erg kriegelig van. Wat er na 1.30 gebeurt, vind ik echt te geniaal! Wat er gebeurt als de beat in komt, mag Joost weten. Echt weer zo’n pourquoi-moment. De melodie die je daar uit de hoge hoed tovert is echt schandalig, haha. Pas als deze verdwijnt, kan ik weer goed luisteren naar je track. Het gitaartje in de achtergrond past ook goed. En vooral als de vocal stottert, is het lekker om naar te luisteren. Irriteer mij echter nog steeds aan de hoge achtergrondgeluiden. Wordt er misselijk van. Dit geldt ook voor je constant terugkerende overgangseffect. Nog even 1.35 opzetten :D, echt te goed! Mag ik 1.35 – 2.03 als ringtone?? Zonder die extra geluiden dan ;). Kortom: Er zitten hele leuke stukken in je track, een draak van een melodie en dito instrument en die hoge geluiden hoeven van mij ook niet. Tijn.
9 7,8 Begin klinkt gewoon professioneel. Bouwt heel erg fijn op. Ik vind het alleen heel erg jammer dat er bij 1.30 niet een wat dikkere kick in komt en dat er geen open hat verschijnt voor het tempo. Had echt heel goed gepast!! Wil niet zeggen dat dit niet goed is, maar ik had het dan net weer anders gedaan. Vanaf 2.45 wordt hij echt heel gaaf. Lekker sinister sfeertje krijgt je nummer hier. Een break als 3.30 had ik dan weer niet verwacht. Hij is daarentegen wel erg lekker. Die kick-fill hoeft alleen niet. Track gaat zowaar nog redelijk los, terwijl dit niet je insteek is volgens mij. Eigenlijk klinkt alles wel heel goed aan deze plaat. Percussie is top, alles is goed op elkaar afgestemd. Alleen aan het arrangement schort het nog een beetje. De opbouw is goed, alleen de indeling daarna loopt niet helemaal lekker. Hopelijk kom je binnenkort nog met een wat zwaardere versie. Ik wacht er met smart op. Efraim
10 3,3 Dit is volgens mij echt de eerste remix die vals is. Je bass blijft op één toonhoogte en in combinatie met het poging tot trance achtige plukje erg uit de toon. Het is ook veel te schel allemaal en de percussie is echt heel vervelend. Nee dit is killing in deze business. Ik heb het ook wel eens. Dan ben je vet lang met een vocal bezig en dan ga je zelf nog geloven dat het goed klinkt en niet vals klinkt. Tot ik het een tijdje daarna nog eens open. Probeer echt nog eens naar je track te luisteren en zorg er dan voor dat in ieder geval je bass goed loopt. Fvtende
11 2 “What were you thinking?” zou Docter Phil zeggen. Hoe moeten we hier ooit Outta Here in horen? Ik kan hier echt niets mee. Kijk, dat iets repeterend is hoeft niet slecht te zijn. Maar dit is ook gewoon een waardeloze beat. Heeft niets met het origineel te maken en is niet af. Je doet geen fade out op een track die nog geen eens echt begonnen is. Foei. Had niet verwacht dat ik lager dan een 3 zou geven, echter dit is absurd. Ik geef je nog een punt omdat je de mp3 render knop hebt gevonden, maar verder baal ik van het feit dat ik 3 minuten van mijn leven kwijt ben aan dit. re.vise
12 7,2 Wat een verademing om weer een normale plaat te horen. Goede effecten over de vocal. Geluiden zijn mooi helder. Opbouw is tot nu toe prima. Bij iedere overgang knalt hij er lekker in. Vind de kick iets uit de toon vallen. Zou je beter in een hardstyle productie kunnen neerzetten. Mis wel een beetje de originaliteit. Al zorgt de breakbeat wel voor een leuke afwisseling. Er is niet heel veel op aan te merken, maar het is ook weer geen topper. Komt misschien ook een beetje door je bass die niet heel lekker in mijn gehoor ligt. Niet per definitie verkeerd, maar ook geen extra punten waard. Het is net iets te lomp allemaal. Q-baze
13 7,7 Heerlijk rustgevend begin, al lijkt de stem een beetje te freaken bij 0.10. De snare-roll bij 32 seconden is ook al veel te vaak gebruikt in de muziekindustrie. Je hebt wel een hele mooie sfeer neergezet. Je denkt bij deze vocal niet direct aan deze stijl. Je hebt hem mooi aangepast en goed passend gemaakt. Eigenlijk de eerste plaat die een verhaal verteld. Dat vind ik heel knap. Erg weinig aan te merken op deze productie. Klinkt gewoon lekker, al ligt dit niet echt in mijn straatje. wsa1

Citaat:

Naam Jurylid: MoWz

1 6,5 "begint lekker,oei dit kan zo naar studio 100 haha,lijkt wel een beetje op modern talking van vroeger
vind de beat erg middelmatig,snaren klinkt ook niet echt heel lekker maar al met al best een leuke track hoor!" Maurix
2 6,5 "lekkere beat,jammer van die vreselijk irritante bas…hoor teveel galm op alles eigenlijk nu…break klinkt lekker,oh daar krijgen we de eurosynth…jammer past niet in het geheel ervoor,ben m vrij snel zat….
Ik denk dat je de volgende keer es goed moet kijken naar de combinaties's van geluiden..je kan namelijk een track verklooien door er een sound in te gooien die er totaal niet bij past,als je die weg had gelaten en een subtieler
geluid er voor in de plaats had gedaan had t een mooier geheel geweest.
toch een voldoende hoor!" Dj Resound
3 6 "ook hier hoor ik weer helemaal niets terug van een vocaal of wat dan ook uit t origineel,dat is zo jammer want het gaat hier om een remix contents en daar moeten gewoon elementen inzitten,en die moeten duidelijk zijn ook…op zich zit t technisch goed in elkaar en menigeen zouden hier lekker op gaan spacen
" stefann
4 5,5 "oei de akkoorden passen niet lekker,oh mijn god de break bij 2.30…pfff dit kan echt niet hoor..tja wat moet ik hier van zeggen,leuk geprobeerd en er zitten absoluut leuke elementen in maar hij kan mij niet boeien
een kakofonie van geluiden waar ik geen touw aan vast kan knopen…
begin es met een kale beat vanaf begin tot eind en vul hem daarna in met de sounds die jij wilt,passen ze bij elkaar?klinkt het niet te druk?zijn sommige sounds niet teveel aanwezig….bij deze track denk ik dat je de kunst van het weglaten had moeten toepassen..." Carlos Sun Juan
5 3 hier ga ik ook niet aan beginnen,sjesus joh ik wil toch echt wel es weten wat je nou in je hoofd had en je aanraden om gewoon te stoppen met dit soort onzin te maken…de vocalen zijn vrij subtiel en dan hoor ik een bas/kraak die mij doet denken aan een ouwe plaat waar bij er heel veel stof op de naald zit,vocaal valt totaal weg en alles is uit balans….sorry,t is een hells angel met balletschoenen aan….. Jervans
6 7 "zo zeg dit klinkt eindelijk lekker en hier is aandacht aan besteed dat hoor je gelijk
de bas staat iets te hard maar dit klinkt best lekker…ja dit kan ik wel waarderen,beetje meer variatie en een lange break had welkom geweest
netjes gedaan!
" AG-Arno
7 8 "ja lekker begin gelijk goeie afmik,heerlijk sfeertje zit hierin zeg echt tof gedaan
vind dit echt een heeeele goeie plaat…klasse gedaan dit!!niks op aan te merken.vind dit echt de beste plaat van allemaal en daarom mijn nummer 1" mmb
8 6,5 haha op zich best grappig gedaan dit,jammer dat je het nummer niet een klein beetje heel laat het zijn nu flardes van de vocaal,maar al met al toch netjes gedaan hoor! Tijn.
9 7,5 heerlijke beat,lekker gedaan met die pad…mooi sfeertje zet je neer,zit goed in elkaar en de vocalen liggen goed in de mix….lekker!!! Efraim
10 5,5 ik denk dat dit in zijn genre wel ok is maar ik vind t echt heel erg druk en af en toe hoor ik geluiden die qua toonaard niet kunnen…leuk geprobeerd ook Fvtende
11 3 "nou sorry maar ik weet niet wat je hiermee bedoeld en kan dit dus ook niet beoordelen omdat ik niet 1 geluidje van de vocal/originele track hoor…
Ik weet ook wel van wie deze is denk ik en ik denk dat je bij een volgende contest een iets van het origineel erin moet laten,dus niet de vocalen in 1000 stukken knippen en vervormen want de geluiden die ik hoor hadden net zo goed van de begintune van sesamstraat kunnen zijn,ik vind dat je in een remix iets herkenbaars moet horen en dat hoor ik totaal niet in deze track.
ik hou ook niet van deze muziek maar ik vind je afmix wel erg sterk moet ik zeggen.ben ook erg benieuwd hoe lang je nou over zo'n track doet want zoveel gebeurd er niet,daar wil ik mee zeggen dat je niet heel erg muzikaal hoeft te zijn om dit te maken en dus eigenlijk zo klaar moet zijn,of ik zit er helemaal naast hoor…is gewoon interesse..
nogmaals vind ik de track niet goed omdat het geen remix is imo...
" re.vise
12 6,5 tja een harde beuker,alles klopt wel dus netjes gedaan wat dat betreft….kan er niet veel over zeggen.... Q-baze
13 7 kijk es aan,een originele onder de inzendingen qua tempo…lekker sfeertje zet je neer lekker laidback met leuke sounds en een goeie opbouw…leuk gedaan! wsa1

Laatst bijgewerkt door jervans op 08 jan 2010 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

Berichttitel: Re: ***UITSLAG*** [Remix Contest] Esmee Denters - Outta Here
BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 00:51 
gefeliciteerd

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 00:54 

Van harte! Ik ga nu eens luisteren naar alle verschillende versies! Of een paar en de rest morgen gezien het tijdstip :P

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 00:56 

Gefeliciteerd allen, erg veel kwaliteit. Ik heb t echt ff moeilijk gehad tijdens de contest!

Ook props voor Jervans, puik werk qua organisatie!

Profiel  

Over mijn eigen track: Ik ben met de vocaal aan het rommelen gegaan, en kwam tot de conclusie dat ik wou proberen een lompe remix te maken met veel ruige geluiden. Ik was al een tijdje bezig met een kick die ik nog iets heb aangepast voor de remix, daarna wat loopjes en effecten toegevoegd, en uiteindelijk een wobble achtige synth en wat fx. Achteraf gezien had ik meer instrumenten moeten toevoegen en het nummer op een lager tempo moeten zetten. Ook aan de afmix schort heel veel, maar dat schuif ik gedeeltelijk af op het feit dat ik hem gemaakt heb op een stel oordopjes omdat ik niet bij mijn monitoren kon.

Profiel  

Smul Smul Smul !!!!
Top resultaat !!

mmb gefeliciteerd !!

Jervans en jury, enorm bedankt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 00:59 

Ik zat nog in het andere topic te kijken :D Ben enorm verrast dat ik 'gewonnen' heb! Dank jury!

Morgen maar even de andere tracks luisteren, 't is nu zo laat dat het volume niet meer zo hoog kan :D

Laatst bijgewerkt door mmb op 08 jan 2010 01:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:01 
Lekker op 3 al Arno, nice :) Rest uiteraard ook gefeliciteerd!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:01 

Maurix mag trouwens nooit meer zeuren over z'n eigen tracks.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:02 

Inderdaad!

mmb gefeliciteerd met de overwinning, Jervans bedankt voor de organisatie en de juryleden: bedankt voor de tijd en de comments.

Nu eens even luisteren+lezen..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:06 
@Miss-T
Weet je, iedere track die ik post wordt bestempeld als oldskool cq gedateerd. Daar heb ik met deze mix een soort van sausje willen maken.
Dat hi hatje is typisch 90's...dat maakt het wat oldskool denk ik. En mijn stijl qua arrangeren zal nu eenmaal zo zijn gegroeid...Wel tof dat je het enorm kon waarderen !!!

@KeyStation
Ik snap je cijfer ten opzichte van je review niet helemaal.
Kan/wil je dat toelichten?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:20 
gefeliciteerd mmb!echt heel erg knap gedaan
en ik vind t voor Arno zo gaaf en zo ontzettend knap,wat ga jij vooruit kerel...petje af voor jou!!
tnx jervans voor je tijd en moeite,top gedaan weer!

Laatst bijgewerkt door MoWz op 08 jan 2010 01:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:20 

Nu de top 3 geluisterd en moet zeggen dat ik ze erg leuk vind, leuke remixen! Morgen luister ik de rest, ga zo tukken!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:22 
Zoals verwacht dus toch housegerelateerde platen. Niet mijn ding dus vandaar dat ik heb afgezegd. re.vise origineelste track en ben het niet eens met de top 3. Blijkt dus na kwaliteit ook een stukje van wat soort muziek je houd.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:24 
Poeskin schreef:
Zoals verwacht dus toch housegerelateerde platen. Niet mijn ding dus vandaar dat ik heb afgezegd. re.vise origineelste track en ben het niet eens met de top 3. Blijkt dus na kwaliteit ook een stukje van wat soort muziek je houd.

:D ben je serieus nu?
lees die jury rapporten effe door dan weet je waarom...re.vise is er bij de REMIX contest niet in geslaagd om er een remix van te maken maar gewoon een eigen dingetje wat ie zelf leuk vond...daarom geen goed cijfer,niets meer niets minder...

de origineelste?wtf,je moet de boel in de zeik nemen nu :D

Laatst bijgewerkt door MoWz op 08 jan 2010 01:33, in het totaal 2 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:27 
MMB en Iedereen gefeliciteerd! Vooral ook de jury dat ze er eindelijk vanaf zijn lijkt me zo :D
Heel erg bedankt allemaal voor het nemen van de tijd en het voorzien van kommentaar!

Jervans, jij uiteraard ook bedankt! (y)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:31 

Ik ben 5e?!?!?!
HAHAHa! Iets met stront in je oren :D

Bedankt! Top jongens, ga morgen ff de rest luisteren!!! :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:31 

Poeskin schreef:

Kom op zeg :D Met alle respect, maar re.vise zn track heeft echt niks met een remix te maken...

mmb echt een top remix afgeleverd (y) Doet me een beetje denken aan As The Rush Comes :)

Laatst bijgewerkt door Tapco op 08 jan 2010 01:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:32 

Als je de bezoekers-statistieken van Clubcharts bekijkt kun je volgens mij zien wanneer er een remix contest afloopt, wat een drukte zeg :D

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 jan 2010 01:33 
gezellig man!!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp    Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Quick reply